správa a údržba nemovitosti

A-Office-Design-scaled

správa a údržba nemovitosti

Jsme specializovanou firmou, která poskytuje komplexní facility management pro majitele budov. Naše služby zahrnují pravidelné povinnosti, revize a technický servis, stejně jako poskytování recepčních, ostrahy, úklidových a údržbářských služeb. Většinu těchto činností zajišťujeme pomocí našeho vlastního kvalifikovaného personálu.

Naším cílem je nejen plnit standardní úkoly spojené s provozem budovy, ale také aktivně přispívat k efektivitě celého provozu. To zahrnuje analýzu a návrhy na zefektivnění, vypracování plánů investic (CAPEX) a studií proveditelnosti pro potenciální zlepšení, a také organizaci výběrových řízení pro potřeby budovy.

Jsme také zapojeni do procesů stavebních úprav a modernizace, abychom zajistili, že budova bude nejen plnit současné potřeby, ale bude i připravena na budoucí výzvy. Sledujeme a spravujeme veškerou dokumentaci týkající se budovy a zajišťujeme, že je řádně archivována, nebo přenesena do moderních správních systémů (CAFM). 

Naším základním závazkem je poskytovat kompletní péči o majetek našeho klienta a optimalizovat jeho provoz tak, aby byl ekonomicky efektivní a technicky spolehlivý.

V rámci služeb Facility Managementu v oblasti správy budov nabízíme

  • Automatické obesílání neplatičů s důraznou výzvou, návrh řešení
  • Vyřizování poštovní korespondence
  • Pravidelné odečty vodoměrů a informování o náměrech vodárny
  • Odečty tepla dle §5 vyhl. č. 372/2001 Sb
  • Zavádění CAFM systémů
  • Elektro revize spotřebičů
  • Instalace interiérového zastínění
  • Úpravy zónování stávajících svítidel, instalace nových svítidel
  • Servis oken a dveří
  • Revize a kontrola retenčních nádrží
  • Kontroly výměníkových stanic, čerpadel, chladících strojů
  • Zajištění ostrahy objektu
  • Zajištění provozu recepce objektu
  • Úklidové služby /běžný každodenní  úklid  kancelářských ploch, vytírání tvrdých ploch, luxování a tepování koberců, vynášení odpadků, sběr a mytí použitého nádobí, úklid kuchyněk, dezinfekce a čištění sociálních zázemí a WC, otírání a dezinfekce povrchů, mytí a leštění skleněných povrchů a zrcadel, provonění místností
  • Kontrolní měření průtoku a objemů vzduchu
  • Sledování využívání nebytových prostor
  • Zajišťování preventivní a běžné údržby budov
  • Vyklizení prostor
  • Uvedení prostor do původního stavu po odstěhování
  • Veškére revize
 

V rámci služeb Facility Managementu stavebních prací nabízíme

  • Opravy a údržba objektu, všech jeho součástí a technologií
  • Stavební práce, rekonstrukce bytů a domů, montážní práce
  • Provádění fit-outů a úpravy kanceláří
  • Montáž sádrokartonových a skleněných předělů a příček
  • Montáže podhledů
  • Výmalby, obklady, dlažby, omítky, lakýrnické práce
  • Pokládání venkovní dlažby a opravy chodníků
  • Zajistíme odvoz odpadů s jeho recyklací
  • Elektrikářské práce a drobné řemeslné práce
  • Řešení krizových situací – havárie
  • Zamezení vzniku dalších škod a následné odstranění příčiny
  • Instalatérské práce, zámečnické práce, klempířské práce

JAK PROBÍHA CELÝ PROCES

1. telefonický hovor

2. Cenová kalkulace

3. Provedení práce

Kontaky

+420 601 001 095
info@rc-lusy.cz

O firmě

IČ: 265 13 102

DIČ: CZ 265 13 102